Wednessdaystamper: Timepiece
Tussen het opruimen van mijn unmounted stempels door heb ik vanmiddag 'even' dit kaartje gemaakt voor wednessdaystamper.
I made this card for wednessdaystamper this afternoon while I was sorting out my unmounted stamps.
Tussen het opruimen van mijn unmounted stempels door heb ik vanmiddag 'even' dit kaartje gemaakt voor wednessdaystamper.
I made this card for wednessdaystamper this afternoon while I was sorting out my unmounted stamps.
Gepost door Klaartje op 1/22/2007
Labels: Wednessdaystamper
16 opmerkingen:
Prachtige kaartje, heel apart
Great colours and saying. :0)
Wonderful colour combination!!!
love that quote and the colors are wonderful!
Mooi kartje wir Klaartje!!
Chapeau!!! (des frans hè hihi)
Mooi kaartje Klaartje!!
gave kleuren!!
This is beautiful... and if this is the result, you should come by my house to help me sorting out my unmounted stamps :)))
a perfect quote for you lovely creation.
Great work!So beautiful!
Great Card dear. ;)
Gave kaart Klaartje!!
Great Idea, love the journaling!
Mooie combinatie met kleur en stempels klaartje.
Gave kleuren!!! Ik vind hem vrolijk geworden!!!
Groetjes van
Nans
nice, i like it
Wat tover je weer mooie kaarten tevoorschijn meid!
Groetjes Patrice
Een reactie posten