17 april 2007

Wednessdaystamper: Autos

Vanavond dit kaartje gemaakt voor Wednessdaystamper. Ik heb de adirondack inkten Lettuce, pesto, Denim, Espresso en ginger gebruikt. De stempels zijn van Art Impressions, Stampers Anonymous en Paper Candy.

I made this card tonight for wednessdaystamper. I've used the adirondack inks Lettuce, Pesto, Denim, Espresso and Ginger. De different stamps are from Art Impressions, Stampers Anonymous and Paper Candy.

13 opmerkingen:

Annes Art zei

wowwwwwwwwwwww Klaartje, die is goed geworden!!

Vanessa zei

wauw zeg
die is mooi
ik heb ook nog op de valreep iets kunnen maken voor Auto's!!

bockel24 zei

this one is just lovely!

Anoniem zei

Gave kaart.

Paula Whittaker zei

Great LO and colours!

Anoniem zei

hij is mooi klaartje.
groetjes caat

Anita zei

WWWWWWWWOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
Klaartje.........die is mooi geworden!!!!!!!!!
Eens een heel andere stijl van jou, ik vinnum keimooi.

Gillian zei

awwwww....this is totally ADORABLE!!! just love this piece!

Mieke zei

schitterend Klaartje...hoog niveau...hihi.

Evi zei

Mooi!

Anoniem zei

He He, I love the little fairy on the bonnet of the car! So Cute!

Anoniem zei

Heel erg mooi Klaartje!
Deze auto staat bij mij hoog op het verlanglijstje!Leuk zo met die fairy.
Groetjes Terry

Dymphie zei

Super Klaartje!