27 juni 2007

Wednessdaystamper: Hats

Vanavond heb ik dit kaartje gemaakt voor wednessdaystamper. Ik heb 'm ook een 'titel' gegeven: 'Covering the important bits'.

I made this card for wednessdaystamper this evening. I gave it a titel: 'Covering the important bits'.

16 opmerkingen:

Evi zei

Mooie achtergrond!!!!

Mieke zei

Hihi, hij is helemaal leukig!!! Een echte Klaartje!!

Anoniem zei

funny idea and great background!

Kaz zei

brilliant, the colours are fab, and so is the idea!

Anoniem zei

Mooi Klaartje.

Anita zei

Goei idee Klaartje... en een mooi kaartje!!!

Annes Art zei

Mooi Klaartje, een goed idee zo, met het hoedje van papier!!

Tania zei

Hahaha... heel leuk!

Anoniem zei

beautiful card! love the hat.

Alexandra zei

LOL KLASSE!

Anoniem zei

sehr freizügig.. aber auch sehr schön..
gruß moni

Anoniem zei

Great idea. Love the background.

joanne wardle zei

Cheeky!! I like it

Anoniem zei

Mooi,

gr Anja

x zei

This is faaaab, great idea ;-)

Hazel zei

Excellent idea! I love the colour.