Think Monday-Think ATC: Faces
Een nieuw inspiratieblog, blijft leuk! Ik ga dus zeker proberen regelmatig mee te doen. Het thema van deze week is: Faces. Vorige week heb ik nog een ATC gemaakt met dit thema voor een persoonlijke ruil, ik heb deze nog niet laten zien, dus dit is een goede gelegenheid:
A new inspirationblog, always fun! I'm certainly gonna try to participate often. This week's theme is: Faces. Last week I made an ATC with this theme for a trade. I haven't shown the ATC yet, so this is a good moment: 

17 opmerkingen:
Fab colour scheme....and my fave make of stamps - great atc!
like your ATC - its beauty
Hele mooie!
SKONskonskon. Mooie kleuren!!!
Great colors!
Eeen hele mooie Klaartje!!
die farbkombinatin passt toll zu dem motiv
great background colors - it's very good
Prachtige kleuren!
Prachtig Klaartje!
Fantastisch. Die Farben sind genau mein Ding.
Beautiful colours and such a wonderful face stamp. Great!
Great work!!!
wunderschönes Werk
Ik vind hem super!!!
mooie ATC
Echt prachtig Klaartje!
Een reactie posten