TMTA: Music
Het thema op Think Monday, Think ATC is deze week muziek. Ik heb vanmiddag dit ATCtje gemaakt met Adirondack Caramel en Cranberry.
Music is the theme on Think Monday, Think ATC this week. I made this ATC this afternoon with Adirondack Caramel and Cranberry.

27 opmerkingen:
Owwww dat felle rood! Super!!!
Oh, this is fantastic. Beautiful image and wonderful colors.
Leuke ATC!
bravo :D
Heel leuk!
I love it! My most favourite colours. Gorgeous ATC!
This is smashing, love that image.
What a lovely image - great work
fantastic! love the design!
Marvelous..
I LOVE it .. beautiful ATC
Prachtig Klaartje! Wat een mooie kleurtjes en een ontzettend leuk plaatje
fab atc
leukies!!!!! zowel de atc als de pics van den bosch!
It's beautiful! I love it!!
Mooi Klaartje!
So cute!
Gave ATC Klaartje !
En ik ben weg van je profiel foto , wat een dotje .
Wat een sweety. Mooi.
Echt leuk!
verry great i love the color
Zeg Klaartje las net op Anietjes blog dat je ook zo 'n koffer wilde...ze verkopen hem bij de Creatie meid hihihihihihi...
Graaf werkje!
Doei Ikke
Das vast en zeker een vrolijk deuntje wat die twee voortbrengen!!
Mooie atc Klaartje!!!!
wat een gave Klaartje!!
Love it!!
Die is leuk Klaartje! Wat een schattig plaatje ook.
This is perfect, love the image and the hearts.
fantastic
Leuke ATC en wat een geweldig plaatje!
Een reactie posten