Another one........
Ik heb ook nog deze ATC gemaakt voor think monday, think ATC. Ook bij deze ATC heb ik de achtergond gemaakt met Adirondack Red Pepper en een waterflesje. Plaatje is van internet, tekst is uitgeprint met het coca cola lettertype.
I also made this ATC for think monday, think ATC. With this one I also used Adirondack Red Pepper and a waterbottle for the background. I got the picture from the internet and I printed the text with the coca cola font.

14 opmerkingen:
Ja beetje wel...hihihi.
Hij is weer mooi Klaartje!!!
FAb image, love that AI background.
Deze is ook super!!
Great ATC....
A fantastic ATC.
So cute! Love the bird and is that a doodled frame? Great job. =)
nina
Great ATC love the little bird so cute
Leuke ATCs weer Klaartje! Prachtige nieuwe header ook, je bent weer goed bezig geweest :)
MOOI!!
great ATC
Ook deze is weer kei mooi Klaartje!! trouwens je banner is prachtig!!
Leuk Klaartje!
Mooi is ie weer Klaartje! Geweldig dat kleine vogeltje in de hoek
It's great, too. Love this cute little bird.
Een reactie posten