Het thema op het Gothic Arch Challenge blog van deze week is family. Ik heb een foto van mijn grootouders gebruikt. The theme on the Gothic Arch Challenge blog this week is family. I used this picture of my grandparents for my Arch.
love the image and the colour combo works so well together:)
Leuke foto om te gebruiken voor deze uitdaging! Ze komt prachtig uit tegen deze achtergrond. Leuk kroontje :)
Ik vind hem geweldig! Helemaal leuk dat je ook een foto uit eigen archief hebt gebruikt!
beautiful arch! how lucky to use a photo of your grandparents!
love the colour scheme works really well.
Leuk Klaartje !!!
Mooi Klaartje! Geweldige foto van je grootouders.
very great arch ! I love it very much
Hij is weer mooi Klaartje.
I really like the double arch.
Mooi Klaartje!
Very nice layout and image (nice looking young man there:o)
Prachtige arch.
Prachtige kleuren en layout Klaartje!
knapperds he ons oma en opa!!mooi gedaan zus!
Great colors. Very rich!
Love the effect of the double arch, and the colours that blend well.Ros
Great photo and background!
Very beautiful arch I love it
Mooi Klaartje ! Leuk idee om je grootouders erop te verwerken, nou ja, een foto dan... :-)
Stunning arch - the combinations are brilliant!
Een reactie posten
Subscribe in a reader
21 opmerkingen:
love the image and the colour combo works so well together:)
Leuke foto om te gebruiken voor deze uitdaging! Ze komt prachtig uit tegen deze achtergrond. Leuk kroontje :)
Ik vind hem geweldig! Helemaal leuk dat je ook een foto uit eigen archief hebt gebruikt!
beautiful arch! how lucky to use a photo of your grandparents!
love the colour scheme works really well.
Leuk Klaartje !!!
Mooi Klaartje! Geweldige foto van je grootouders.
very great arch ! I love it very much
Hij is weer mooi Klaartje.
I really like the double arch.
Mooi Klaartje!
Very nice layout and image (nice looking young man there:o)
Prachtige arch.
Prachtige kleuren en layout Klaartje!
knapperds he ons oma en opa!!
mooi gedaan zus!
Great colors. Very rich!
Love the effect of the double arch, and the colours that blend well.
Ros
Great photo and background!
Very beautiful arch I love it
Mooi Klaartje ! Leuk idee om je grootouders erop te verwerken, nou ja, een foto dan... :-)
Stunning arch - the combinations are brilliant!
Een reactie posten