24 september 2007

Gothic Arch Challenge: Fall

Net deze Arch gemaakt voor het Gothic Arch Challenge blog. Het thema is Herfst.

*****
I just made this Arch for the Gothic Arch Challenge blog. This weeks theme is fall.

18 opmerkingen:

Hermine zei

SCHITTEREND!!! Wat een prachtige boom.

johanna zei

beautiful!

Angelina zei

Wat een prachtig tafereel. Mooie intense kleur groen!

Anoniem zei

Wow, looks fantastic.

Carol Q zei

gorgeous, very effective, lovely colours

Barbara zei

Oh I must have that tree, who makes it. I love the use of the green wonderful and brillant.

Anoniem zei

Really beautiful arch !

Godelieve zei

Prachtige boom! En heel mooi van kleur.

Dymphie zei

Hele mooie arch Klaartje!
Wat een super boom! Wie maakt die?

Sija zei

Prachtig Klaartje!

Nellie zei

Prachtige kleuren Klaartje en die boom is fantastisch!

Gillian .... zei

Beautiful arch:)

Anita zei

Heeeeeeeee deze heb ik gisteren niet gezien.....Mooi issie weer Klaartje. En inderdaad een prachtboom!!!

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind hem erg mooi geworden!!! Wat een gave boom stempel is dat!!!

Linda M zei

I like the colors you chose. They are very striking!

stamp and scrape zei

Beautiful, beautiful work.
Ros

Anoniem zei

beautiful images, colors and design! lovely arch!

Anoniem zei

beautiful work (colors, images)
I love it very very very much