30 september 2007

Wednessdaystamper: MOO-cards


Vandaag eindelijk de tijd om me ook aan de MOO-cards te wagen, de uitdaging van Wednessdaystamper voor deze week! Zoals je ziet had ik zin in kleur!! Ik heb gewerkt met verschillende kleuren verf. Leuk maatje die MOO-cards!

*****
Today I Finally goit the time to try to make some MOO-Cards, the theme on Wednessdaystamper for this week! As you can see I was in the mood for a lot of color!! I worked with differen colors of paint! Moo-cards are a fun size!

17 opmerkingen:

Andrea, zei

Fab Moo's wonderful bright colours

keinname zei

Greatful Moo's...!

Hermine zei

Zijn alledrie prachtig.

Anoniem zei

Wow fantastic Moo-Crads. Love it.

Nellie zei

Wat een beauties alledrie Klaartje! Prachtige kleuren

Anita zei

SUPERRRRRRRR MOOie MOOtjes Klaartje. Prachtige kleuren, lekker vrolijk!!!

Angelina zei

Grandioos!! De kleuren knallen van mijn beeldscherm! Mooie Mootjes!

~magic-sparkles-of art~ zei

so great moo cards

Deborah March zei

Colourful...vivid...SUPER Moos Klaartje!

charlene zei

Leuk, leuk, leuk die kleuren. Lekker vrolijk hihi!!! Me likey!!

stampingbalou zei

YES, these are really arty... I love the one with the written words around - fabulous !

Dymphie zei

Ze zijn schitterend Klaartje!

Paula J Atkinson zei

Gorgeous colour, they have a great feel to them.

Annes Art zei

zijn alle 3 prachig klaartje!! ik houd wel van die kleurtjes!!

Barbara zei

You are just having too much fun, such playful colors and of course I love the doodles. One day I am going to be able and feel comfortable doing that. Lovely.

Unknown zei

Woooowhhh , ze zijn geweldig Klaartje. Wat een schitterende kleuren.

Anoniem zei

Wonderful Moo-Cards, love the colours.