08 oktober 2007

TMTA: Masks


Het thema voor think monday, think ATC is deze week Maskers. Ik heb dit plaatje uit de phantom of the opera gebruikt. Een mooie film!

*****

The theme on think monday, think ATC for this week is Masks. I used a scene from the movie Phantom of the Opera, great movie!

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow fanatstic theme. Great image.

Andrea, zei

Great ATC, I agree its a fab movie

Angelina zei

Mooie ATC. Gaaf dat je dezelfde achtergrond stempel hebt gebruikt. Leuk om te zien hoe verschillend de sfeer kan zijn!

Anita zei

Mijn voorkeur gaat uit naar deze kleur achtergrond :).
Skon gemakt wir medje.

Barbara zei

Love it

Paula J Atkinson zei

Great ATC. Love the background.

Anoniem zei

I like "phantom der oper" too, great ATC

Rika zei

Heel mooi!

johanna zei

wonderful! brings back memories to the musical...

Sija zei

Heel leuk Klaartje!

Anoniem zei

great image and colors

Louise (KardKrazy) zei

Very stunning piece of work. Love this.

Anoniem zei

eine schöne umsetzung der oper

Carol Q zei

gorgeous, great layout!

Gillian .... zei

super atc.

Anoniem zei

Wonderful, looks great.