04 oktober 2007

Wednessdaystamper: Autumncolors

Herfstkleuren, dat is het thema op Wednessdaystamper van deze week. Dit is wat ik ervan gemaakt heb:

*****
Autumncolors, that is the theme for Wednessdaystamper this week. Here's what I made with it:

18 opmerkingen:

Rika zei

Dis is prachtig Klaartje!

Paula J Atkinson zei

Gorgeous background for this piece.

Andrea, zei

beautiful background and I just love those birds

Anoniem zei

Wonderful. Love it.

Hermine zei

Schitterende achtergond.

Carol Q zei

great background lovely colours!

Dymphie zei

Prachtig Klaartje! Deze vogeltjes blijven vast de winter over :)

p.s you've been tagged and awarded... please check my blog ;)

Angelina zei

Wow, wat een stoer kaartje. Mooie kleuren! Die vogeltjes zijn super!

Barbara zei

Awesome color beautiful

Godelieve zei

Super mooi! Die achtergrond is echt prachtig!

atelierlemonfrog.blogspot.com zei

So beautiful...love the birds in front of that gorgeous background!!!

Sija zei

Prachtig Klaartje! Heel mooie herfstkleuren.

Anoniem zei

hij is mooi klaartje.
groetjes caat.

Audrey zei

He Klaartje je bent goed bezig!
I`ve just tagged you!
Kijk op mijn blog!

Anita zei

Mooi Klaartje!!!!

Julie Prichard zei

WOWOW!! Great background for those birdies!

Unknown zei

it's wonderful

Krista zei

Mooie kaart Klaartje !