26 november 2007

Cadeautje!!

PAY IT FORWARD: Ik zal een handgemaakt cadeautje sturen aan de eerste drie mensen die een comment achterlaten op mijn blog met de vraag om ook mee te doen met deze Pay it forward. Ik weet nog niet wat ik ga maken, en het is ook niet zo dat je het morgen of volgende week al krijgt, maar ik beloof dat het binnen 365 dagen gebeurt. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is dezelfde belofte maken op jouw blog; copieer het bovenstaande en zet het op je blog, en dan zijn er weer drie andere bofferds die een handgemaakt iets van jou krijgen. Ik kwam dit idee tegen op Anita's (en andere) blog en vind het een heel leuk idee!!
*****
PAY IT FORWARD : handcrafted gifts :)I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this Pay it forward exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.So basically, if you comment, I’ll send you something crafty that I’ll make!Once you sign up, copy and paste the above paragraph on your blog, and three other lucky people will be recipients of your handmade work. I found this at Anita's blog and really like the idea.

1 opmerking:

Anoniem zei

wat een leuke aktie!
En wie wil er nou niet een echte Klaartje ontvangen..........
Maar helaas heb ik geen blog en kan ik dus de ketting niet doorgeven..
Klaartje, mijn complimenten voor je actieve en creatieve blog!
Het is altijd een feest om te zien als je weer iets nieuws geplaatst hebt.

Groetjes van Terry Alblas