Wednessdaystamper: Gothic Arch
Hoi! Na alle decemberdrukte hoop ik nu weer wat meer tijd te maken voor de challenges. Het theme op wednesdaystamper voor deze week is 'Gothic Arch'. Dit is mijn bijdrage:
*****
Hi! After the busy decembermonth I know hope to have more time to participate in all the challenges. This week's theme on wednessdaystamper is 'Gothic Arch". Here's mine:Ik heb voor de achtergrond de distresskleuren Tea Dye, Vintage Photo en Walnut stain gebruikt. Daarna een dunne laag gesso aangebracht. De tekst is een stempel van Stamper's Anonymous, het plaatje is van PaperWhimsy. de tekststempel op de achtergrond is van Limited Edition. De damask bovenin is van Hero Arts.
*****
For the background I used the Distress Inks Tea Dye, Vintage Photo and Walnut Stain. After that I aplied a thin layer of gesso. De text is by Stampers Anonymous, The girl is by Paper Whimsy. The text on the background is a stamp by Limited Edition. The damask at the top is by Hero Arts.

19 opmerkingen:
Wat een superarch!! Fijn he.. weer gewoon lekker 'challenge'n'! Heb er ook weer zin in... Nogmaals deze arch is super!
Very pretty arch! I love the Paper Whimsey images too!
Prachtige arch!
Wow this is a wonderful arch. Love it.
Mooie arch.
So nice, love the quote you used.
Mooie arch Klaartje.
En weet je............. ik ben om hihihi.
Beautiful arch
Mooi Klaartje!!
Lovely Arch
Your arch is beautiful
Very beautiful. I love the whole piece & the stamped words are gorgeous.
fantastic piece
Very nice arch!
This is lovely :o)
Prachtige arch! De verticale text vind ik super!
Prachtige Arch Klaartje!!
Ik vind hem prachtig geworden!!! Mooie zachte tinten heb je gebruikt voor de achtergrond!!!
Beautiful arch!
Een reactie posten