Crazy Amigo Challenge: The Fabulous Four
Deze week mocht ik het thema kiezen op de Crazy Amigo Challenge. Ik heb gekozen voor het thema 'the Fabulous Four'. De Beatles werden zo ook weleens genoemd, dus daar heb ik me door laten inspireren bij het maken van deze canvas. Ik heb stempels gebruikt van Viva Las Vegas (de Beatles) , Art Impressions (bloemetjes) en Judi Kins (damask).
*****
I got to choose this week's theme at the Crazy Amigo Challenge. I chose the theme 'the Fabulous Four', the beatles were called that sometimes, so that inspired me to make this canvas. The stamps I used are by Viva Las Vegas (the Beatles), Art Impressions (flowers) and Judi Kins (damask).


En nog een korte video van Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band!
*****
And here's a short video of Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band!

11 opmerkingen:
Wow this is a fantastic idea and a stunning work. Love it.
Prachtig canvas! Leuk hoe je de achtergrond hebt volgeschreven!
Great work - I love the Beatles and your arrangement is perfect !!!
ooohhh very cool
Leuk thema met een leuke uitwerking!
Helemaal Toppie Klaartje!!!
Leuk canvasje!
Echt een leukerdje Klaartje;o)
Schitterend Klaartje!!
Fantastic!
Just a great card. Love the image.
Een reactie posten