02 maart 2008

GAC: Afval / using trash



Een paar weken geleden mailde Nancy Maxwell me met de vraag of ik een keertje host wilde zijn voor de Gothic Arch Challenge Blog. Nou, daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken, hartstikke leuk! Als thema heb ik gekozen voor 'gebruik afval'. Op mijn arch heb ik o.a. gestempeld met bubblewrap en ook de 'bloem' is van bubblewrap gemaakt. en om het lintje zit natuurlijk een lipje van een (in mijn geval cola) blikje.
*****
A few weeks ago Nancy Maxwell emailed me with the question to be a host for the Gothic Arch Challenge blog. Offcourse I was very honoured! The theme I chose is 'Using Trash'. On the arch I've made I stamped the background with bubblewrap, the 'flower' is made with bubblewrap en I used a tincan lid (is that correct?) as a ribbonslide.

28 opmerkingen:

Sandy zei

Wow wow wow this is really amazing. Gorgeous arch. Stunning work. Thanks Klaartje for this crazy theme.

Mandy Chilvers zei

very difficult theme to do! fab arch klaartje

carylsrealm zei

Great idea! Love your arch!

Evi zei

Mooie arch! Leuke met dat lipje!

Femmy zei

heel mooi Klaartje! leuk zo met dat lipje!

Anoniem zei

Geweldige arch.
Leuk onderwerp.

Rosie zei

What a fun theme Klaartje - love your arch!

Anita zei

VET GAAF Klaartje!!!!!!!
Ik ga eens kijken in mijn afvalbakkie of er iets bruikbaars inligt ;).
Keileuk thema!!

Jacqueline zei

I love your arch! Thanks for this great challenge - I really enjoyed it!

Dymphie zei

Leuk thema Klaartje. Supergave bloem op je arch!

Anoniem zei

Haag thema, net zoals je arch.

Kris Dickinson zei

Super arch! What a great idea!

Janny zei

Leuk idee en een geweldige Arch!

Caatje zei

leuk klaartje.

Gayle Page-Robak zei

You have beautiful trash...I am going to hide out in your trash bin as well....love it.

Karen Owen zei

Fabulous idea and gorgeous arch!

Judy zei

Thank you for choosing this fun theme, Klaartje!
Love your arch and the image is so sweet!
Judy NZ

Anoniem zei

Wat een leuke Arch!

Anoniem zei

nice arch !

Tami Bayer zei

What a fun theme this week! I love your use of reclaimed items for the challenge. That's one of my favorite new stamps.

tchoucreation zei

thanks a lot for this great theme and your arch is wonderful!

Anoniem zei

Your trash arch is beautiful! So lovely and imaginative! Thank you for a fun challenge!

Anoniem zei

Mooie arch Klaartje! En een leuk (maar niet gemakkelijk) thema.

Barbara Hagerty zei

Thanks for a terrific theme! I love the beautiful arch that you have made from your "trash"!

Anoniem zei

Een moeilijk thema heb je gekozen en eerst dacht ik dat ik daar niets mee kon, maar uiteindelijk kwam er toch een idee. Bedankt voor deze uitdaging!
En jouw arch is prachtig geworden.

Rika zei

Leuke arch en een geweldig thema!

Myriame zei

Dank je wel voor de leuke reactie op mijn Arch.
Ik vind jou Arch eigenlijk wel super hoor.

Anoniem zei

Beautiful arch, great colour-combination.